בעלי חברה, עסק או מנסים להתפתח כעצמאיים? קודם כל, כל הכבוד ובהצלחה. דבר שני, שאלה – איך אתם משווקים ומקדמים את עצמכם? בונים על מודעות פרסום בעיתונים ורשתות חברתיות, או על המלצות מפה לאוזן? אין ספק שזו דרך לא רעה לקדם את עצמכם, אבל תנו לנו להציע שיטה נוספת - פשוטה ונעימה עם סיכויי הצלחה גבוהים שבהחלט כדאי לשקול – מוצרי פירסום ממותגים.
הנימה האישית
בתור מי שמטפלים לרוב בקבוצה גדולה של לקוחות, קל לנו לשכוח שמדובר בבני אדם אמיתיים ולא רק בשמות על חשבוניות. מתוך כך, על מנת לשפר את הקשרים העיסקיים אך גם להתבלט מעבר לשאר החברות בשוק, חשוב לתת ללקוחות שלכם יחס אישי, להבהיר להם שאכפת לכם מהשמחה ומידת שביעות הרצון שלהם. דרך מצוינת להעניק יחס אישי היא על ידי מתנות, ולא, אנחנו לא חושבים שאתם צריכים לממן להם את החופשה הבאה בחו"ל, אלא להעניק להם מתנות שימושיות וממותגות, שגם יגרמו להם להרגיש חשובים מה שיגביא את נאמונתם כלקוחות וגם יחשפו את שם החברה שלכם לקהל נרחב יותר. לקוח שמקבל מתנה מפתיעה, אפילו אם היא קטנה או סמלית, אוטומטית ירגיש קשר אישי למעניק המתנה, ואם בחרתם במתנה הנכונה, היא גם תזכה לחשיפה קבועה על ידי הצבתה במיקום בולט או שימוש יום יומי, ויחד איתה גם הלוגו שלכם.
המגוון
מתנות ומוצרים ממותגים מגיעים בכל הגדלים, הדגמים והסוגים, החל מעטים וכלה בערכות גלידה להכנה עצמית עם סוכריות צבעוניות בצד. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא לבחור איזה סוג מוצרים יתאים באופן המקסימלי לחברה שלכם ולסוג קהל הלקוחות שאתם רוצים לבנות ולתחזק. רצוי לבחור במוצרי פרסום שנשארים עם הלקוח לטווח הארוך והם שימושיים, כגון: מכתביות, מחזיקי מפתחות, מחשבונים או עטים. כך, בכל פעם שהלקוח ישתמש באחת המתנות שהוא קיבל, הוא יזכור שהוא איננו מובן מאליו.
מוצרי פרסום – לא רק ללקוחות קיימים
מוצרי פרסום לא רק מסייעים לכם לשמר לקוחות קיימים אלא גם לייצר חדשים. כנסים, ימי עיון, אירועי חברה, השקות, ימי כיף, כל אלו הם מקומות נפלאים לחלק את המוצרים הממותגים שלכם למי שעדיין לא מכיר אתכם. אלו ימים שידועים כימי פינוק עבור עובדי החברות, ואם הם גם יחזרו הביתה עם מתנות מעוצבות ושימושיות, אז בכלל טוב, להם ולכם. המוצרים הממותגים שלכם בכנסים וימי עיון מעוררים עניין, סקרנות, הם נחשפים אוטומטית רק לקהל היעד שלכם, ולא מתבזבזים על אוזניים ערלות כמו מודעות פרסום, שיכולות בקלות ללכת לאיבוד בשפע המודעות שמסתובבות בעולם. על ידי נוכחות בימי עיון ואירועים ועל ידי חלוקת חפצים ממשיים ושימושיים, אתם למעשה מבטיחים לעצמכם ששם החברה שלכם ייחקק בתודעה של אנשים שסביר מאוד להניח יזדקקו לשירותכם.
למעשה המבקרים בתערוכות או אירועים מגיעים כי הנושא קשור אליהם באיזשהו אופן, לכן האפשרות שלך לקבל תשומת לב בתוך האירוע עצמו נעשית חשובה יותר כיון שכמעט כל מבקר הוא הלכה למעשה לקוח פוטנציאלי. מתנה ממותגת היא מוקד עניין מצוין ואף עשויה לגרום למבקרים באירוע לחפש דווקא אתכם, כן קודם כל לקבל את המתנה, אבל עם המתנה הוא מקבל גם את הפרסומת שלכם ואת שלב הרושם הטוב למעשה כבר עברתם עם מתן המתנה.